Proces realizacji teleporady:
Z usługi mogą skorzystać osoby, które mają aktywną
deklarację do lekarza rodzinnego w Przychodni Lekarza Rodzinnego w
Śmiglu.
Po otrzymaniu zgłoszenia teleporady, lekarz prowadzący lub w razie jego nieobecności lekarz zastępujący skontaktuje się z Panem/Panią dzwoniąc pod wskazany numer telefonu.
Kontakt telefoniczny nastąpi w dniu zgłoszenia w godzinach pracy lekarza w przychodni.
Bardzo prosimy o uważne podanie numeru telefonu celem uniknięcia pomyłki oraz odbieranie telefonu. Pozwoli to nam zaoszczędzić tak cenny teraz czas, a Panu/Pani ułatwi kontakt z przychodnią.
W przypadku negatywnej weryfikacji statusu ubezpieczenia zdrowotnego lub niedostępności systemów teleinformatycznych, służących do jego sprawdzania, konieczne będzie dostarczenie wypełnionego oświadczenia o przysługującym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej. Świadczenie zostanie zrealizowane po dostarczeniu wypełnionego oświadczenia.
Oświadczenie można pobrać klikając na link Oświadczenie pacjenta, a następnie przesłać je w formie skanu, na adres e-mail: biuro@przychodnia-smigiel.pl.