Proces realizacji teleporady:
W zgłoszeniu teleporady nie ma możliwości umówienia wizyty, w przypadku zaplanowania wizyty, proszę przejść do zakładki: „Zgłoszenie wizyty w gabinecie lekarskim”.
Po otrzymaniu zgłoszenia teleporady lekarz prowadzący, lub w razie jego nieobecności, lekarz zastępujący skontaktuje się z Panem/Panią dzwoniąc pod wskazany numer telefonu.
Kontakt telefoniczny nastąpi w godzinach pracy lekarza w przychodni. Bardzo prosimy o uważne podanie numeru telefonu celem uniknięcia pomyłki oraz odbieranie telefonu. Pozwoli to nam zaoszczędzić tak cenny czas a Panu/Pani ułatwi kontakt z przychodnią.
W przypadku konieczności wystawienia przez lekarza rodzinnego zwolnienia lekarskiego preferowana jest wizyta w gabinecie.
Z usługi mogą skorzystać osoby, które mają aktywną deklarację do lekarza rodzinnego w Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu.
W przypadku negatywnej weryfikacji statusu ubezpieczenia zdrowotnego lub niedostępności systemów teleinformatycznych, służących do jego sprawdzania, konieczne będzie dostarczenie wypełnionego oświadczenia o przysługującym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej. Świadczenie zostanie zrealizowane po dostarczeniu wypełnionego oświadczenia. Oświadczenie można pobrać klikając na link Oświadczenie pacjenta, a następnie przesłać je w formie skanu, na adres e-mail: biuro@przychodnia-smigiel.pl.