Odbiór kodu PIN uprawniającego do odbioru leku w aptece:
- w możliwie najszybszym terminie, maksymalnie ciągu trzech dni roboczych kod recepty elektronicznej będzie dostępny na Internetowego Konta Pacjenta (IKP); - w przypadku braku kodu recepty na IKP w ciągu trzech dni roboczych prosimy skontaktować się z Przychodnią Lekarza Rodzinnego w Śmiglu w celu uzyskania kodu PIN; - pobierz kod PIN recepty: Link
Zasady wypisywania powtórek leków:
Z usługi mogą skorzystać osoby, które mają aktywną deklarację do lekarza rodzinnego w Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu. Lekarz wypisze elektroniczną receptę tylko na te leki, których stosowanie na stałe wynika z dokumentacji medycznej. Pacjent może zamówić receptę na lek refundowany, jeżeli widnieje jako osoba ubezpieczona w systemie eWUŚ. Recepty na leki stosowane przewlekle mogą być zamawiane, nie częściej niż 1x na 3 miesiące. Proszę dobrze przemyśleć czego Pani/Panu potrzeba. Proszę pamiętać, że aktualnie nie ma konieczności wykupywania wszystkich zapisanych opakowań leków od razu. Można je odbierać w aptece sukcesywnie, w miarę potrzeb. Istnieje również, w określonych przypadkach, możliwość uzyskania recepty całorocznej (365).
W przypadku negatywnej weryfikacji statusu ubezpieczenia zdrowotnego lub niedostępności systemów teleinformatycznych, służących do jego sprawdzania, konieczne będzie dostarczenie wypełnionego oświadczenia o przysługującym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej. Zamówienie na receptę zostanie zrealizowane po dostarczeniu wypełnionego oświadczenia. Oświadczenie można pobrać klikając na link Oświadczenie pacjenta, a następnie przesłać je w formie skanu, na adres e-mail: biuro@przychodnia-smigiel.pl.