Dane osobowe

Adres zamieszkania

TakNie

Informacja o pacjencie

Czy pacjent leczy się na cukrzycę i/lub choroby układu krążenia, np. nadciśnienie tętnicze, chorobę wieńcową lub niewydolność serca?
TakNie

Wartości ciśnienia krwi i/lub glikemii w kontroli domowej w ostatnich tygodniach są:
PrawidłoweNieprawidłowe

Z uwagi na konieczność kontroli, niezbędne jest umówienie się na wizytę w gabinecie profilaktyki celem wykonania badań kontrolnych i konsultacji zażywanych leków - wizytę proszę umówić pod numerem telefonu 511 421 219.

Kolejny lek

Kolejny lek

Kolejny lek

Kolejny lek


Kolejny lek

Kolejny lek

Kolejny lek

Kolejny lek

Kolejny lek

Załącznik (dopuszczalny rozmiar pliku: 3MB, dozwolone typy plików: PDF, JPG, ZIP):

TakNie

* pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Odbiór kodu PIN uprawniającego do odbioru leku w aptece:

- w przypadku posiadania aktywnego Internetowego Konta Pacjenta (IKP), recepta elektroniczna dotrze do Państwa automatycznie w chwili jej wystawienia; - jeżeli pacjent nie posiada Internetowego Konta Pacjenta (IKP), kod PIN umożliwiający realizację recepty elektronicznej, zostanie przekazany pacjentowi poprzez wiadomość SMS (jeżeli podany został numer telefonu komórkowego); - w przypadku kiedy pacjent podał numer telefonu stacjonarnego, powinien skontaktować się z Przychodnią Lekarza Rodzinnego w Śmiglu w celu uzyskania kodu PIN;

Zasady wypisywania powtórek leków:

Z usługi mogą skorzystać osoby, które mają aktywną deklarację do lekarza rodzinnego w Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu. Lekarz wypisze elektroniczną receptę tylko na te leki, których stosowanie na stałe wynika z dokumentacji medycznej. Pacjent może zamówić receptę na lek refundowany, jeżeli widnieje jako osoba ubezpieczona w systemie eWUŚ. Recepty na leki stosowane przewlekle mogą być zamawiane, nie częściej niż 1x na 3 miesiące. Proszę dobrze przemyśleć czego Pani/Panu potrzeba. Proszę pamiętać, że aktualnie nie ma konieczności wykupywania wszystkich zapisanych opakowań leków od razu. Można je odbierać w aptece sukcesywnie, w miarę potrzeb. Istnieje również, w określonych przypadkach, możliwość uzyskania recepty całorocznej (365).

W przypadku negatywnej weryfikacji statusu ubezpieczenia zdrowotnego lub niedostępności systemów teleinformatycznych, służących do jego sprawdzania, konieczne będzie dostarczenie wypełnionego oświadczenia o przysługującym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej. Zamówienie na receptę zostanie zrealizowane po dostarczeniu wypełnionego oświadczenia. Oświadczenie można pobrać klikając na link Oświadczenie pacjenta, a następnie przesłać je w formie skanu, na adres e-mail: biuro@przychodnia-smigiel.pl.