PRACA PRZYCHODNI W CZASIE EPIDEMII

Zakończył się pierwszy tydzień pracy przychodni w zmienionej formule przyjęć, wymuszonej przez epidemię koronawirusa. Ograniczenie przyjęć w gabinetach lekarskich i wprowadzenie konsultacji telefonicznych spowodowało znaczne obciążenie lini telefonicznych. W ciągu pięciu dni odebraliśmy około 1100 połączeń telefonicznych, co daje średnio na każdej lini telefonicznej połączenie co 6 minut, w ciągu 10 godzin pracy przychodni.

DODATKOWE UDOGODNIENIA DLA PACJENTÓW

Wprowadziliśmy:
– dodatkowe usługi zamawiania leków i umawiania konsultacji telefonicznych przez stronę internetową
– wysyłanie kodów PIN do recept bezpośrednio SMS na telefon komórkowy pacjenta
– telefoniczne konsultacje lekarskie odbywają się na zasadzie oddzwaniania do pacjenta z oddzielnych telefonów lekarzy.
Wszystkie te zmiany mają na celu usprawnienie komunikacji z przychodnią zdrowia.

UWAGA: PACJENCIE, PRZYGOTUJ SIĘ ODPOWIEDNIO DO ROZMOWY!

W trosce o sprawność obsługi naszych pacjentów zwracamy się z prośbą przygotowanie się do rozmowy przed połączeniem telefonicznym z przychodnią:
– przygotuj dane pacjenta z numerem pesel, adresem zamieszkania i numerem telefonu komórkowego, na który otrzymasz PIN do recept
– przygotuj nazwy potrzebnych leków i ich dawkowani
– zadbaj o odpowiednią jakość połączenia sprawdzając zasięg sieci komórkowej z której dzwonisz.

DBAJ O SENIORÓW.

Zadbajmy o seniorów, ponieważ to oni mają najwięcej problemów z efektywną obsługą telefonu, sms czy internetu. Sprawdź, czy twoi rodzice, dziadkowie a może sąsiedzi w podeszłym wieku nie wymagają pomocy w zamówieniu leków, czy odbyciu konsultacji telefonicznej z lekarzem.