Asystent medyczny
Miejsce pracy: Śmigiel
Przychodnia Lekarza Rodzinnego w Śmiglu poszukuje kandydata do współpracy na stanowisku asystenta medycznego.
Przedmiot umowy:
- obsługa pacjentów oraz rejestrowanie wizyt: telefoniczne, osobiste oraz komputerowe,
- prowadzenie oraz archiwizowanie dokumentacji medycznej,
- obsługa zaświadczeń w systemie ZUS,
- obsługa zaopatrzenia biurowego oraz medycznego,
- obsługa recepcji oraz dbanie o jej wizerunek,
- obsługa urządzeń biurowych: ksero, skaner, komputer, kasa fiskalna, terminal płatniczy,
- prace administracyjne związane z codzienną działalnością przychodni,
- ewidencja i nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, korespondencji, informacji,
- ścisła współpraca z lekarzami, pielęgniarkami oraz podmiotami współpracującymi.
Wymagania:
- dobra znajomość środowiska MS Office,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- wykształcenie minimum średnie,
- empatia,
- komunikatywność, asertywność,
- punktualność, pogodne usposobienie,
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
- doświadczenie oraz znajomość branży medycznej będzie dodatkowym atutem,
- wiedza z zakresu zasad funkcjonowania świadczeń medycznych w ramach NFZ,
- wiedza z zakresu podstawowego orzecznictwa ZUS, KRUS, organów orzekających o niepełnosprawności.
Oferujemy:
- stabilną pracę w ramach umowy kontraktowej (własna działalność gospodarcza),
- atrakcyjne wynagrodzenie, rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji i kompetencji zawodowych,
- przyjazną atmosferę,
Osoby zainteresowane podjęciem stałej współpracy prosimy o przesłanie cv na adres email: rekrutacja@przychodnia-smigiel.pl w terminie do dnia 08.11.2023.
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.