Zmiany dotyczące zgłaszania wizyt oraz teleporad w Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu

Zgłoszenie teleporady

W zgłoszeniu teleporady nie ma możliwości umówienia wizyty, w przypadku zaplanowania wizyty, prosimy o skorzystanie z zakładki: „zgłoszenie wizyty w gabinecie lekarskim”.

Z uwagi na nadużywanie przez pacjentów zgłoszeń wizyt w treściteleporady, i często z brakiem możliwości oddzwonienia w celu umówienia na dany dzień wizyty prosimy o osobisty rejestrację w przychodni lub kontakt telefoniczny z rejestracją (numery telefonów: 65 5180013 oraz 65 5180299, tel. dotyczący szczepień 511421219)

Po otrzymaniu zgłoszenia teleporady lekarz prowadzący, lub w razie jego nieobecności, lekarz zastępujący skontaktuje się z Panem/Panią dzwoniąc pod wskazany numer telefonu.

Kontakt telefoniczny nastąpi w godzinach pracy lekarza w przychodni. Bardzo prosimy o uważne podanie numeru telefonu celem uniknięcia pomyłki oraz odbieranie telefonu. Pozwoli to nam zaoszczędzić tak cenny czas a Panu/Pani ułatwi kontakt z przychodnią.

W przypadku konieczności wystawienia przez lekarza rodzinnego zwolnienia lekarskiego preferowana jest wizyta w gabinecie.

Zaplanowanie wizyty osobistej w gabinecie lekarskim,

odbywa się drogą telefoniczną pod numerami telefonów: 65 5180013 oraz 65 5180299, osobiście w rejestracji przychodni lub poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej:

LINK

W przypadku zgłoszeń telefonicznych lub osobistych w rejestracji pacjenci rejestrowani są na dany dzień i godzinę z zachowaniem rozdziału czasowego dla chorych z infekcjami od chorych bez infekcji. W przypadku wypełnienia formularza zgłoszeniowego, przesłanego do godziny 11:30, asystent medyczny każdorazowo oddzwoni w godzinach 12:00-17:00 w celu ustalenia konkretnego terminu wizyty lekarskiej. Realizacja wizyty nastąpi w ciągu 2 dni roboczych w zależności od dostępności wolnych terminów u danego lekarza.

Pacjenci są rejestrowani w wyznaczonych godzinach. Prosimy wszystkich o punktualność, a w razie braku możliwości przyjścia na wyznaczona wizytę o wcześniejsze powiadomienie asystenta medycznego, celem zwolnienia terminu dla innego chorego.

Z usług mogą skorzystać osoby, które mają aktywną deklarację do lekarza rodzinnego w Przychodni Lekarza Rodzinnego w Śmiglu.

W przypadku negatywnej weryfikacji statusu ubezpieczenia zdrowotnego lub niedostępności systemów teleinformatycznych, służących do jego sprawdzenia, konieczne będzie dostarczenie wypełnionego / lub wypełnienia oświadczenia na miejscu o przysługującym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej.  Oświadczenie można pobrać klikając link oświadczenie pacjenta, a następnie przesłać je w formie skanu lub wyraźnego zdjęcia na adres: biuro@przychodnia-smigiel.pl

Dbając o bezpieczeństwo Państwa i innych pacjentów oraz personelu przychodni przypominamy o nakazie zakrywania nosa i ust przy pomocy maseczki ochronnej.