Pacjenci przyjmowani są w przychodni tylko po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z lekarzem. Pacjent umawiany jest na konkretny dzień i godzinę. Prosimy o przestrzeganie ustalonej godziny, ponieważ pacjenci są kwalifikowani według objawów chorobowych.
Wszystkie osoby przychodzące do przychodni powinny mieć ubraną maseczkę lub chustę na usta i nos oraz rękawiczki jednorazowe ( dotyczy to pacjentów oraz opiekunów ).
Zgłaszając teleporadę prosimy o podanie w miarę możliwości jak najwięcej szczegółów powodu kontaktu z lekarzem. Znając powód jest nam łatwiej ustalić kolejność oddzwaniania do pacjentów . Jeśli teleporada nie może być zrealizowana w dniu zgłoszenia pacjent otrzyma SMS wiadomość z informacją o przewidywanej dacie realizacji.
Szczegółowy grafik pracy lekarzy znajduje się na stronie internetowej przychodni.
1.
Konsultacje telefoniczne pacjenci powinni zgłaszać wypełniając formularz na stronie internetowej
Lekarz prowadzący oddzwania do pacjenta na podany telefon w godzinach przyjęć w przychodni. Prosimy pacjentów o oczekiwanie na rozmowę i niezwłoczne odbieranie telefonu.
2.
Zamówienia leków stale przyjmowanych przez pacjentów prosimy zgłaszać na stronie internetowej
W zgłoszeniu proszę podać numer telefonu komórkowego, na który wyślemy SMS z pinem do recepty.
SMS pacjent otrzyma niezależnie od tego, czy posiada aktywne Internetowe Konto Pacjenta.
Recepty i teleporady można zgłaszać także telefonicznie pod numerami:
65 518 00 13
65 518 02 99
Numer telefonu w sprawie szczepień
511 421 219
Proszę jednak brać pod uwagę fakt, że obie linie są obciążone licznymi rozmowami telefonicznymi. Lekarze posiadają indywidualne telefony, z których oddzwaniają do pacjentów, nie obciążając dwóch głównych numerów telefonów. Numery indywidualne nie służą do rejestracji pacjentów.
Dr Robert Polaszek: 511 421 227
Dr Sebastian Werner: 511 421 613
Dr Grażyna Kordek – Muszyńska: 511 421 206
Dr Katarzyna Koleśnik: 511 421 151
Dr Stefan Klupsz 604 543 464
UWAGA ! Wszystkie rozmowy przychodzące i wychodzące są nagrywane. Jeśli rozmówca nie wyraża zgody na nagrywanie proszony jest o przerwanie połączenia i kontakt przez stronę internetową.