Drogi Pacjencie!

Pragniemy podziękować Ci za Twoje zaangażowanie w usprawnienie naszej pracy w przychodni. Mija kolejny miesiąc funkcjonowania przychodni w realiach narastającej epidemii COVID 19. Wprowadziliśmy wiele zmian, aby zapewnić Ci możliwie najlepszą i ciągłą opiekę w tym trudnym dla wszystkich czasie. Zdajemy sobie sprawę, że te wszystkie zmiany są dla Ciebie wyzwaniem, wymagają dostosowania się do nowych warunków. I tym bardziej jesteśmy wdzięczni, że pomagasz nam tak, jak możesz:

– doceniając wygodę posługiwania się przygotowanymi aplikacjami na stronie internetowej, dzięki czemu odciążone są linie telefoniczne,

– zamawiając leki oraz zgłaszając teleporady przez naszą stronę internetową, specjalnie przez nas uruchomioną, aby Ci to ułatwić.

Spójrz na statystyki:

W pierwszym miesiącu epidemii pracownicy rejestracji odebrali ponad 4000 tysiące połączeń przychodzących co praktycznie powodowało blokowanie obu lini telefonicznych w czasie pracy przychodni.

Tymczasem – dane z września 2020:

suma wszystkich udzielonych porad: 3673 w tym :

– teleporady, wizyty bezpośrednie (chorzy w gabinecie, szczepienia, badania bilansowe, wizyty domowe)- 2145 z czego zgłoszono przez stronę internetową 1212

– porady recepturowe 1528 z czego zgłoszono przez stronę internetową 1270

Ilość połączeń telefonicznych przychodzących 2272

Dziękujemy, że wspierasz naszą pracę!