Mija kolejny tydzień działania przychodni w okresie epidemii. Jest to bardzo trudny czas, wymagający od wszystkich wielu poświęceń. W trosce o sprawną obsługę pacjentów przypomnimy najważniejsze zasady, na których obecnie oparta jest praca przychodni zdrowia.
Pacjenci przyjmowani są w przychodni tylko po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z lekarzem. Pacjent umawiany jest na konkretny dzień i godzinę. Prosimy o przestrzeganie ustalonej godziny, ponieważ pacjenci są kwalifikowani według objawów chorobowych.
Wszystkie osoby przychodzące do przychodni powinny mieć ubraną maseczkę lub chustę na usta i nos oraz rękawiczki jednorazowe ( dotyczy to pacjentów oraz opiekunów ).
1.
Konsultacje telefoniczne pacjenci powinni zgłaszać wypełniając formularz na stronie internetowej
Lekarz prowadzący oddzwania do pacjenta na podany telefon w godzinach przyjęć w przychodni. Prosimy pacjentów o oczekiwanie na rozmowę i niezwłoczne odbieranie telefonu.
2.
Zamówienia leków stale przyjmowanych przez pacjentów prosimy zgłaszać na stronie internetowej
W zgłoszeniu proszę podać numer telefonu komórkowego, na który wyślemy SMS z pinem do recepty.
SMS pacjent otrzyma niezależnie od tego, czy posiada aktywne Internetowe Konto Pacjenta.
Recepty i teleporady można zgłaszać także telefonicznie pod numerami:
65 518 00 13
65 518 02 99
Proszę jednak brać pod uwagę fakt, że obie linie są obciążone licznymi rozmowami telefonicznymi. W ostatnim tygodniu było ich około 800!
Lekarze posiadają indywidualne telefony, z których oddzwaniają do pacjentów, nie obciążając dwóch głównych numerów telefonów, podanych powyżej. Na poszczególne telefony można dzwonić wyłącznie w sytuacjach pilnych, kiedy linie główne są zajęte. Telefony są czynne tylko w godzinach przyjęć lekarzy w przychodni.
Dr Robert Polaszek: 511 421 227
Dr Sebastian Werner: 511 421 613
Dr Grażyna Kordek – Muszyńska: 511 421 206
Dr Katarzyna Koleśnik: 511 421 151